Mjekët i dhanë iIaçe gabim, humb jetën 10 ditë pasi shkoi në spitaI 29-vjeçarja

Lajme nga Bota


Një vajzë 29-vjeçare nga Kanadaja ka humbur jetën si pasojë e një infeksioni të t me rrshëm pasi doktorët e di agn ostikojnë gabim cistin v dek jeprurës që ndodhej në këmbën e saj.


“Natashës iu dha ilaç kundër d himbj eve dhe u dërgua sërish në shtëpi pasi u ndje më mirë. Por një javë më vonë, më 9 Tetor, dh imbja iu përhap në barkun e saj dhe mjekët dyshuan se kishte apandesit.

Pas testeve dhe rrezeve X, vajzës iu tha se kishte nyje limfatike të fryra në stomak dhe u dërgua në shtëpi me ilaçe kundër dh imbjes”, ka treguar mamaja e saj e pikëlluar.

Natasha u dërgua menjëherë në kujdesin intensiv, ku ajo u vendos në një ventilator pasi dyshuan se ishte me Covid-19 dhe më pas e futën në dializën e ves hkave. Testi i Covid-19 doli negativ dhe doktori telefonon të ëmën që të paraqitej në spital. Pasi nëna mbërriti në spital mjekët i thanë se ajo kishte ndërruar jetë.

Leave a Reply

Your email address will not be published.